Lammeren van 2017 van de familie Jansen uit Alblasserdam

"Vorig jaar hebben we voor het eerst lammeren bij onze drie Kerry Hill ooien gekregen, helaas was dat een pech seizoen. Dit jaar tot nu toe twee gezonde tweelingen, waaronder deze fraaie ooitjes. We wachten nu nog op de lammetjes van '210', die ons ondanks haar leeftijd toch nog verraste en drachtig bleek."

Enkele prachtige foto's van de schapen en lammeren van de familie Kikkert.
(Foto's: Sandra van der Meer http://www.xan-fotoos.nl/)

Lammeren 2014                                                                                                                               Foto: Dick Vierhout

Een 'plaatje' uit de koppel van Bert Nap  juli 2011                   Foto: Sandra van der Meer

Foto: Kees van Heerden

Komen hier de foto's van uw schapen?

Â